Uitnodiging bedrijfsbezoek SAB Geldermalsen

Donderdagochtend 30 september 2021

De modernste en nieuwste fabriek ter wereld voor de productie van sandwichpanelen staat in Geldermalsen. Een transparant en duurzaam ontwerp, dat volledig is geoptimaliseerd voor de productie-processen en logistieke stromen van SAB-profiel. Leden en relaties van MDG-NET zijn van harte uitgenodigd voor een bedrijfsbezoek op donderdagochtend 30 september a.s. met afsluitend een netwerklunch.

Pak dus deze kans om bij SAB-Profiel, producent van sandwichpanelen en profielplaten, te gaan kijken. Het nieuwe bedrijfspand heeft een vloer- oppervlakte van 18.000 vierkante meter. De fabriek is 12 meter hoog, op het breedste punt 166 meter en op het langste punt 233 meter.

Er zijn slechts 25 plekken beschikbaar, reageer daarom snel en meld uzelf aan via het aanmeldformulier op onze website. Alle geïnteresseerden uit de branche, die zich willen aansluiten bij het netwerk van MDG-NET, zijn welkom om kosteloos deel te nemen. Maar vol = vol en aanmeldingen van huidige leden en relaties krijgen voorrang.

Programma en locatie

10.00 uur: Ontvangst
10.30 uur: Uitleg producten en het productieproces
11.00 uur: Rondleiding door de fabriek
13.00 uur: Afsluitng met netwerklunch

SAB Profiel B.V.

Plettenburglaan 16
4191 PG Geldermalsen
Telefoon: 030 687 9700
Website: www.sabprofiel.nl

Meld u nu aan:

Samen brengen we kwaliteit naar een hoger niveau!

De vereniging toeleveranciers Metalen Dak- en Gevelmaterialen is een vereniging voor en door bedrijven en heeft kennis delen en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Hiervoor heeft de vereniging in samenwerking met collega organisaties een kwaliteitsrichtlijn opgesteld conform de Europese richtlijnen.

Ook zit MDG-NET aan tafel bij (overheids)instanties waar bouwregelgeving wordt besproken en brengt metaal onder de aandacht als esthetisch en efficiënt bouwmateriaal.

De vereniging biedt een netwerk waarbinnen u collega’s uit de branche ontmoet, tijdens interessante ledenbijeenkomsten, kennissessies en excursies.

Wilt u ook lid worden van MDG-NET?
Vul het aanmeldformulier in of neem met ons contact op via e-mail.