Ledenbijeenkomst 11 september 2020

Amels/Damen Naval Shipbuilding, Vlissingen

Normaal zijn de luxe jachten van Amels enkel van een grote afstand te bewonderen in de haven van Vlissingen. MDG-NET opent deuren; op 11 september a.s. zijn leden en relaties welkom voor een indrukwekkende rondleiding bij Amels, onderdeel van Damen Shipyards. Na afloop is iedereen welkom voor een netwerkdiner aan het strand. Deelname is voor leden en genodigden gratis. Verzeker uzelf van een plek en reageer snel, vol = vol.

Meld u nu aan:

Samen brengen we kwaliteit naar een hoger niveau!

De vereniging toeleveranciers Metalen Dak- en Gevelmaterialen is een vereniging voor en door bedrijven en heeft kennis delen en kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Hiervoor heeft de vereniging in samenwerking met collega organisaties een kwaliteitsrichtlijn opgesteld conform de Europese richtlijnen.

Ook zit MDG-NET aan tafel bij (overheids)instanties waar bouwregelgeving wordt besproken en brengt metaal onder de aandacht als esthetisch en efficiënt bouwmateriaal.

De vereniging biedt een netwerk waarbinnen u collega’s uit de branche ontmoet, tijdens interessante ledenbijeenkomsten, kennissessies en excursies.

Wilt u ook lid worden van MDG-NET?
Vul het aanmeldformulier in of neem met ons contact op via e-mail.